2016. július 23., szombat

Túrázások hete

Előző heti hatalmas viharaink kissé lehűtötték a levegőt, így abszolút alkalmas volt az időjárás a hétre tervezett kirándulásainkhoz.
De ehhez elsőként meg kellett ismerkednünk a túrázási szabályokkal! Ezen rögtön át is estünk már a hét első napján:

A tudományok elsajátítása után puzzle-keresésre indultunk, amelyekből mi mást, mint túrázós képeket rakhattunk ki!

A nap további részében kedvenc arácsi játszóterünket kerestük fel, és rohamoztuk meg, mintegy bemelegítésként a másnap induló túrához!

Kedden aztán JOCI-Buszra szálltunk, - ezúton köszönjük meg sofőrbácsink rengeteg segítségét, és mérhetetlen türelmét, - majd a Koloska-völgy felé vettük az irányt!

Megérkezve a völgybe rögtön kincskeresésbe fogtunk....

majd labdajátékokat játszottunk.

Másnap reggel buszunk ismét előállt:

hogy ezúttal a Malomvölgybe szállítmányozza a csipetcsapatot. :)

Reggeli tornával kezdődött a program, majd a völgy felderítésére indultunk a tanösvényen.

A túra után nagyon jól esett a piknik az árnyas fák alatt!

A tízórai után játszottunk még egy jót az erdőben, aztán hazafelé indult a fáradt társaság.

Csütörtökön már nyoma sem volt az előző napi fáradtságnak! Újult erővel a Vadasparkba indultunk ,

ahol kíváncsian vártuk az őzek-szarvasok etetését, és titkon reméltük, hogy az őzike-simogatás az idén sem marad el. Jól sejtettük! :D

Na, meg persze a kilátóba mászást sem hagyhattuk ki!!

Ismét erdei piknikkel zárult a túránk!

A hetünk úgy zárult, ahogy kezdődött: játszóterezéssel!

Ezúttal a Kiserdőbe sétált le a gyereksereg, ahol alaposan kitombolta magát a gyönyörű erdei játszótéren!

Egy nagyon-nagyon fárasztó, de annál élménydúsabb hetet zártunk Családi Napközijeinkben.

A nyaralás hétfőtől folytatódik: ezúttal sok-sok zenével, és még több meglepetéssel, játékkal, programmal várunk minden kedves érdeklődőt a Zenés-gyümölcsös héten!