2017. június 4., vasárnap

A mentőkhöz látogattunk

Első valódi nyári hetünk programjai már jórészt a szabad levegőn, imádott udvarunkon és játszóterünkön zajlottak.

Itt gyülekeztünk, itt indítottuk a hetet:gyertyáztunk, tornáztunk...

na meg persze trambulinoztak gyerkőceink...

és kint is tízóraiztak...

motoroztak, rollereztek....

és rengeteget homokoztak, hintáztak, csúszdáztak, játszottak a gyönyörű, nyári időben.

Még a pihenés is jól esett az árnyas fák alatt.

Kedden aztán befutott hozzánk  JOCI Busz, ami azt jelentette számunkra, hogy kirándulni megyünk!
Izgatottan foglaltuk el helyeinket a buszban, ezúttal is köszönjük Jocinak, és az ő buszának/buszainak, hogy megkönnyítik, és még élménydúsabbá teszik kirándulásainkat az egész év során!

Útunk a helyi mentőállomásra vezetett, ahol Öcsi bácsi vezetett körbe minket, és mutatta meg ezt az izgalmas helyet.

Megnézhettük a mentőállomás izgalmas épületét....

majd egyre közelebb merészkedtünk a szépséges mentőautókhoz. Olyannyira közel, hogy a kezdeti megilletődöttség után Apróságaink pár perc múlva már egy mentőautó belsejében találták magukat. :)
Megnéztek, megtapogattak mindent ami csak mozdítható, - és azt is ami nem - egy mentőautóban.

Persze, hogy a mentőautó-vezetést sem lehetett kihagyni! :)

Ezzel még nem értek véget az élmények!! A mentőállomás épülete mögött érdeklődve fedeztük fel a traktort, amely a mentőhelikopter rámpáját tologatja, ezzel a helikoptert szállítja! Naná, hogy azt is ki kellett próbálni!!!

Aztán következett a repülő csoda, a sárga mentőangyal, maga az életmentő medikopter, azaz mentőhelikopter!!!

A legeslegnagyobb élményünk az volt, amikor beülhettünk ebbe a szépséges gépmadárba!

Hipp-hopp elrepült az idő, amikor már csak a búcsú, és a meglepetés-ajándékunk átadása következett.
Nagyon szépen köszönjük Öcsi bácsinak, és kollégáinak, hogy ebben a fantasztikus élményben lehetett részünk!

Június első napjai aztán további mókákkal teltek: Olivérrel judoztunk, Dórival jógáztunk, szépséges pitypangokat és pillangókat bütyköltünk...

Barbi is  fantasztikus zenés-táncos-tornás angolórát tartott nekünk...

Mosoly- és kalandvári Törpikéink csupa mosoly, csillogó szemű képeivel kívánunk mindenkinek nagyon kellemes júniust!

Ne feledjétek!

Hamarosan hivatalosan is megnyitjuk a nyarat Családi Bölcsődéinkben, és azzal megkezdődik nagy, közös  mosolyvári nyaralásunk!!!  Már nem sokat kell aludni!!!!