2018. december 9., vasárnap

Télapó a MosolyVárban

Kedves Mosoly- és KalandVár-i gyerekek, kedves Szülők, Nagyszülők, kis- és nagytesók!



 
Engedjétek meg, hogy "vendégbloggerként" én személyesen számoljak be Nektek a MosolyVár Télapó-hetéről, arról, ahogy készülődtetek, vártatok engem egész héten, ahogy próbáltatok egész évben, de különösen az utolsó héten erőtökön felül jónak lenni, hogy meglátogassalak Benneteket.




 
Figyeltelek Benneteket távollátó, és egyben mindent látó távcsövemmel már hosszú ideje, és nagyon készültem arra, hogy eljöjjek Hozzátok!


Láttam a lázas készülődéseteket, azt, hogy rengeteg mesét, történetet hallottatok rólam, és kedves segítőimről....










örülök, hogy az adventi koszorún az első gyertya meggyújtásáról sem felejtkeztetek el. 





A tánc- és énekpróbákba is belehallgattam....



 
A leveleteket természetesen megkaptam!  

Örömmel győződtem meg róla személyesen is, hogy  a MosolyVár és KalandVár családi bölcsődébe csak és kizárólag jó gyerekek járnak.














 
Figyeltem a bütyköléseteket, a szép kis mikulás-sapkákat...







láttam, hogy milyen ügyesek vagytok a konyhában, már akkor nagyon szívesen megkóstoltam volna az ínycsiklandó sütiket, amiket készítettetek...









 Engedjétek meg, hogy gratuláljak a dekorációtokhoz, a bölcsik termeiben....gyönyörűek:)….
és nagyon viccesnek találtam, de egyben jól is esett, hogy minden heti foglalkozás: legyen szól judoról, jógáról, vagy az angol óráról, rólam is szólt egy kicsit! :)










Izgatottan vártam tehát én is a pénteket, amikor végre megérkezhettem Hozzátok!

Már úton voltam, amikor belestem még hozzátok távcsövemmel, és láttam, hogy nagyon csinosan felöltözött gyereksereg vár, nagyon izgatottan. Megmelengette a szívemet a látvány:)

 
A várakozás alatt Nektek is nagy élmény volt a közös tízórai a szüleitekkel....




 








majd élveztétek a meglepetés-bábelőadást...













és a családi közös mikulás-csizma bütykölést!!

 




 




Mikor leparkoltam szánommal a tetőn, hangos dalolászást hallottam,
és a terembe toppanva  nagyon kedves volt a fogadtatás, amelyben részesítettetek! 
Nagyon köszönöm Nektek! Teljesen meghatódtam!





Láttam, hogy van, aki kicsit megszeppent, és kellett egy kis bátorítás Anyuka-Apuka részéről, hogy szóba álljon velem, de úgy vettem észre, hogy a többség bátran, nagy örömmel fogadott!!! Sőt! Szinte régen látott jó barátként fogadtatok, ami nagyon jól esett nekem.









Elő is került gyorsan a listám, amelyre jegyzeteltem, hisz én -mint tudjátok,- egész évben figyellek Benneteket, és mindenkiről mindent tudok! Ezután a jól megérdemelt ajándékok kiosztásával már nem volt nehéz dolgom!
















A közös fényképezkedés sem maradt el ennyi édes kis csöppséggel! :)




Nagyon köszönöm Nektek a meglepetés műsort, amellyel elbúcsúztattatok, és megígérem Nektek, hogy jövőre újra eljövök hozzátok! És ez így is lesz:)

                                        Hohohohóóóóóóóóóó!













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése