2011. január 16., vasárnap

Visszatértem:)


Kedves Mindenki!


Nektek, akik türelmesen vártatok rám, Nektek, akik aggódtatok sok munkám miatt, Nektek, akik mosolyogva, kedvesen piszkáltatok a blog írásával nap mint nap, Nektek, akik nagyon is megérdemlik, örömmel jelentem be, hogy VISSZATÉRTEM!:)
Nem szabadkozom, hiszen ilyen hosszú szünetre nincs mentségem, inkább teszek érte, hogy úgy érezzétek, megérte várni rám, ránk:)

Így aztán, nemcsak, hogy visszatértem, és mostantól ismét rendszeresen kívánok beszámolni minden velünk történő izgalmas, megindító, fantasztikus és persze aktuális dologról, hanem ígéretet teszek arra, hogy pótolok mindent, ami eddig kimaradt.:)
De mindenekelőtt, örömben, egészségben teljes, boldog 2011-es évet kívánok minden olvasómak!
Legyen szép évünk együtt!:)

4 megjegyzés:

  1. Örülök a visszatérésednek, már alig várjuk a beszámolókat és a képeket. Puszi Ibolya

    VálaszTörlés
  2. Kedves Kata!Nagyon örülök,hogy újra jelentkeztél.Nem tudom,mi volt az oka a hosszú kihagyásnak,de ez mindegy is.A lényeg,hogy ismét megosztod velünk a napjaidat.Régen is mondtam neked,hogy nagyon tetszik ez a dolog,most ismét szívesen olvasom a blogot.Remélem,ezután már semmi sem gátol abban,hogy a szép képek és cikkek megjelenjenek.Nagyon sok sikert kívánok ehhez neked!pussz Zoli

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom az előttem szólokhoz. Engem is boldoggá tesz, hogy újra vagy. Egy kimerítő hét után, felüdülés az élet naposabbik oldaláról olvasni. Az pedig, hogy tőled, külön öröm. Bízom és remélem, hogy nem lesz többet ilyen hosszú pause.Szerezz gyakran örömet nekünk, mert úgy látom, nem csak nekem hiányoztál.Csaba

    VálaszTörlés
  4. Kedves Kata!

    Vééééééégre :)
    Várom a többi posztodat is, mert nagyon hiányzik már!

    VálaszTörlés