2018. augusztus 5., vasárnap

Kirándulások hete

A Mosoly- és KalandVárban évek óta nem múlhat el nyár Kirándulások hete nélkül. Ez hol hűvösebb, csapadékosabb időszakra esett az évek során, hol éppen pont kirándulós időben fedeztük fel lakóhelyünket és környékét, hol meg trópusi hőség tombolt.
Az idén ez utóbbihoz közelített az időjárás nagy kirándulásaink hetében, de így legalább nem áztunk-fáztunk! :)

Szóval először is jó alaposan átbeszélgettük hogyan is kell kirándulni indulni: mire kell figyelnünk, mit kell magunkkal vinnünk, miért fújjuk be magunkat, ......

majd egy nagyon fontos kirándulós-kelléket, távcsövet készítettünk!

Másnap Dóri jógaóráján alaposan bemelegítettük magunkat az első túrára, aztán útnak is indultunk!

Kezdetben csak a környék játszótereit derítettük fel, ....

aztán hűsítés gyanánt hatalmas strand-partyt rendeztünk Katáék udvarán.

Utána hosszabb, immár buszos túrák vártak ránk, - ezúttal is, mint mindig, nagy-nagy köszönet a JOCI-busznak az utaztatásért,amellyel mindig nagy élményt, örömet szereznek mosolyvári Apróságainknak!!! -

először a Vadasparkba látogattunk el, ahol vadetetést nézhettünk meg, kilátót másztunk, szalmabálán pihentünk, szóval összességében egy fantasztikus kirándulásunk volt.

Másnap ismét buszra pattantunk, és kicsit tovább gurultunk, a Koloska-völgy felé vettük az irányt!
 Volt aztán itt is minden: túrázás, kincskeresés, ügyességi játékok, sorversenyek, és erdei piknik is. :)

Bálint születésnapját is alaposan megünnepeltük, nővérei is velünk köszöntötték, mert 2 éves nagyfiú lett a héten.
Még egyszer nagyon boldog születésnapot kívánunk neki!!

Egy nagyon fárasztó, de annál vidámabb, izgalmas-mozgalmas hetet tudhatunk magunk mögött, és a nyárnak még nincs vége!!! Tartsatok velünk továbbra is!