2009. február 12., csütörtök

Mi is az a családi napközi???




Most itt sok okosat írhatnék törvényekről, jogszabályokról, de az az igazság, hogy ez szerintem nem sok anyukát és apukát érdekel, akit pedig mégis az már úgy is utána nézett vagy tudja!:)
Szóval a családi napközi valójában olyan magán bölcsi - magán ovi - magán napközi szerű dolog ami olyan többletszolgáltatást nyújt a családoknak ami minden intézmény életéből és tevékenységéből kimaradt, mindezt úgy, hogy kiegészítő tevékenységét folytatva teljessé teszi az intézmények, vagyis bölcsődék, óvodák és iskolák életét, munkáját.

Most pedig lépjünk be gondolatba KaM-MosolyVár Családi Napközink kapuján és pillantsunk bele abba, hogy nálunk ez hogy is van.
MosolyVárunk 1-14 éves korig fogad gyermekeket. Kis létszámmal dolgozunk, célunk a családias hangulat a nagycsaládokhoz hasonlatos meleg légkör megteremtése. Legfontosabb célunk az önfeledt gyermekkor megélése az öröm és a felszabadult mosoly biztosítása a gyermek mindennapjaiban.
MosolyVár kialakításánál elsődleges szempont volt a praktikum mellett a gyermekek igényeit szolgáló barátságos és biztonságos környezet kialakítása. De tudtam, mindez semmit nem ér, ha a gyermekek nem érzik magukénak, szerethetőnek, biztonságot nyújtónak a kis rezidenciájukat.
Ezért aztán nagy kíváncsisággal és még több szeretettel vártam, vártuk a hozzánk érkező gyermekeket!

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Véletlenül tévedtem ide. Az én unokaöcsém is aki 2 éves, ilyen családi napközibe jár, igaz pesten. Én egy ideig idegenkedtem ettől egy ideig, azt hittem a gyerekek bevannak zsúfolva valahová és tesznek rájuk, de elmentem és megnéztem, hogyan dolgoznak. Igazából nagyon pozítívan csalódtam. Sokkal kevesebb gyerekre jut egy pedagógus, törődnek rendesen a gyerekekkel. Szóval támogatom az ilyen kezdeményezéseket. Sok ilyenre van szükség. Sok sikert a munkátokhoz :)))
    Csaba

    VálaszTörlés
  2. Drága Csaba!
    Köszönjük szépen a jókívánságokat! Nagyon kedves vagy, hogy így betévedve is köszöntöttél és elismertél minket pár mondattal. Magam és a velem dolgozók nevében hálás szívvel köszönjük!
    Fehérné Kata

    VálaszTörlés